اقامت در هتل یا هتل آپارتمان...؟
نوشته شده توسط : gheirati

 بار ها شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بین اقامت در هتل یا هتل آپارتمان چه تفاوتی وجود دارد. در این قسمت ما قصد داریم با وبلاگ های هتل شما را با این دو نوع اقامتگاه آشنا کنیم:

هتل...؟

هتل یک نوع مکان جهت اسکان موقت است که افراد در سفر های کوتاه و چند روزه برای اقامت انتخاب می کنند. هتل ها نیز تعداد زیادی از اتاق ها را در خود جای داده اند که بسته به تعداد مسافران دارای انواع مختلفی مانند (اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته) می باشند. همچنین هر یک از این اتاق ها دارای کلیه امکانات نیز می باشند. همچنین هتل ها هم  دارای امکانات و خدمات فراوانی از جمله رستوران و کافی شاپ، استخر شنا و... می باشند.

هتل آپارتمان...؟

یک نوع واحد اقامتی می باشد که تمامی امکاناتی که در خانه قرار دارد همچون آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام را در خود جای داده است. هریک از این قسمت ها نیز با امکانات خاص خود چیده شده اند. این نوع اقامتگاه به دلیل اینکه مانند یک خانه در بر گیرنده کلیه امکانات است می توان برای سفر های طولانی نیز از آن استفاده کرد.

تفاوت هتل آپارتمان و هتل

  • از مهمترین تفاوت هایی که در بین هتل و هتل آپارتمان وجود دارد می توان به وجود آشپزخانه اشاره کرد. هتل آپارتمان از آن دسته اقامتگاه هایی است که دارای آشپزخانه با کلیه امکانات آن می باشد. در مقابل هتل نیز تنها دارای تخت و سرویس بهداشتی است.
  • در هتل آپارتمان نیز می توان بیشتر از چند روز یا حداقل یک ماه اقامت کرد.
  • هتل ها نیز خدماتی دیگر مانند کافی شاپ، روم سرویس، سالن ورزش، استخر، ماساژ، فروشگاه، اینترنت و... را ارائه می دهند که هتل آپارتمان ها نیز هیچ گونه اجباری برای ارائه این خدمات و امکانات ندارند و اگر هتل آپارتمانی این خدمات را ارائه دهد صرفا برای رفاه و جلب رضایت مسافران خواهد بود.
  • هتل ها نیز باید براساس برخی از قواعد و اصول ساخته شوند. اما هتل آپارتمان نیز برای ساخت هیچ گونه شرایطی را ندارند.
  • اختلاف قیمت بین آپارتمان ها و هتل ها در هنگام توجه به مدت اقامت مشخص می شود. اقامت در هتل برای هفته ها می تواند بسیار گران باشد. ازطرفی پیدا کردن مکان های ارزان برای صرف ناهار در نزدیکی جاذبه های گردشگری تقریبا غیرممکن است. یک آپارتمان، برخی از هزینه های جدی را ، به خصوص در اقامت طولانی مدت، برای شما حفظ می کند.
  • اتاق های هتل ممکن است کوچک باشند. از طرف دیگر یک آپارتمان، یک نشیمن با اندازه معمولی به علاوه یک، دو یا سه اتاق خواب است که فضای بیشتر از اتاق هتل معمولی را ارائه می دهد. بنابراین شما فضای بسیار بیشتری برای کار، استراحت، فعالیت و زندگی دارید.
  • تفاوت در ابعاد و اندازه معیار هایی مانند مساحت لابی، تعداد واحد های اقامتی ، طراحی داخلی اتاق ها و هتل، مساحت و عرض خیابان هتل جزء تفاوت های اصلی بین هتل و هتل آپارتمان می باشد.

بررسی هتل آپارتمان های آرین و آلتون

در اینجا نیز می توان به هتل آپارتمان آرین و هتل آپارتمان آلتون مشهد اشاره کرد که، خدمات و امکانات بسیاری را برای مسافران ارائه داده اند. با رزرو هتل در مشهد وهمچنین اقامت در این دو هتل می توانید از بیشترین مزایای موجود در یک هتل آپارتمان بهره مند شده و سفری بی نظیر و به بیادماندنی را درکنار خانواده رقم بزنید. در ادامه به معرفی این دو هتل آپارتمان موجود در مشهد که از نظر امکانات، موقعیت مکانی و قیمت از شرایط عالی برخوردار هستند، می پردازیم .

هتل آپارتمان آرین مشهد: از بهترین مزایای هتل آپارتمان آرین مشهد نزدیک بودن هتل به حرم مطهر رضوی است که در زمانی کمتر از ۳ دقیقه به حرم می رسید. هتل آرین دارای ۳۰ اتاق است که ۱۰ سوئیت دو تخته، ۴ سوئیت سه تخته و ۱۰آپارتمان یک خوابه و ۶ آپارتمان دو خوابه هستند. این هتل نیز در سال 1396 تاسیس شده است.

هتل آپارتمان آلتون: هتل آپارتمان آلتون در سال 1389 تاسیس شده است. از ویژگی منحصر به فرد آن نیز می توان به فاصله نزدیک آن به حرم که کمتر از 10 دقیقه است اشاره کرد. طراحی کلیه اتاق های موجود در این هتل بر اساس استاندارد های مدرن هتلداری، بسیار شیک و تمیز انجام شده است که مورد استقبال زائرین عزیز می باشد. 





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , هتل آپارتمان آرین مشهد , رزرو هتل در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: